Bio

J. Carlos López Ardao é profesor na Escola de Enxeñaría de Telecomunicacións da Universidade de Vigo desde 1990 (Titular Universidade desde o ano 2000). O seu campo de investigación sempre estivo relacionado coa análise de modelado e rendemento das redes de comunicacións e a enxeñaría de tráfico, aínda que nos últimos anos tamén comenzou a traballar no campo da calidade subxectiva nas aplicacións de transmisión de video e na aplicación da tecnoloxía cara á innovación educativa (Redes sociais, Analítica da aprendizaxe, Gamificación, Aula invertida, etc.).

Desde 1993 ata a data foi investigador colaborador en 8 proxectos consecutivos do Plan Nacional de I + D, dous deles coordinados. É coautor de 22 de artigos científicos publicados en revistas indexadas no Journal Citation Report (de rangos Q1 e Q2, a maioría) e de máis de 50 comunicacións a congresos. Na actualidade, é membro do programa de doutoramento en tecnoloxías da información e as comunicacións da Universidade de Vigo e dirixiu ou co-dirixiu 3 teses de doutoramento. Foi cofundador da spin-off tecnolóxico da Universidade de Vigo, SocialWire Labs S.L., dedicada ao desenvolvemento de tecnoloxías de innovación educativa en entornos de redes sociais.

Foi Director do Departamento de Enxeñaría Telemática da Universidade de Vigo entre xuño de 2010 e xullo de 2013.

Laboratorio de Redes
Las redes son las personas