Bio

O Dr. Miguel Rodríguez Pérez naceu en Vigo, España, en 1978. É Enxeñeiro de Telecomunicación dende 2001 e Douctor Enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidade de Vigo desde 2006. Na actualidade exerce como profesor titular na Universidade de Vigo, onde é membro do Departamento de Enxeñaría Telemática. A súa investigación, da que surxiron máis de 60 artígos de investigación en revistas e conferencias, desenvólvese dentro do grupo «Laboratorio de Redes» e abrengue dende a avaliación de prestacións e o control da conxestión, a temas de eficiencia enerxética. En todo caso, está centrada no ámbito das redes de ordenadores. Nos últimos tiempos, está centrada no estudo de como as redes satelitais poden beneficiarse de novas arquitecturas de rede.

Laboratorio de Redes
Las redes son las personas